Persoane interesate

vineri, 12 aprilie 2013

Un păr sănătos şi frumos cu Gerocossen!!!






Hello,



      Mă bucur că a venit în sfârşit primăvara şi razele soarelui îmi pot mângâia părul. Sunt fericită că am scăpat de căciuliţe şi cei de la Gerocossen  au fost foarte inspiraţi să lanseze această campanie minunată.
      Trebuie să vă mărturisesc că prea mult timp nu am avut la dispoziţie ca să pot testa cele două produse şi astfel că ceea ce vă voi spune astăzi este doar o părere generală. Voi reveni cu mai multe detalii după ce îmi voi forma o părere cât mai clară şi detaliată despre produse.
     În postarea precedentă vă spuneam că am primit spre testare 2 produse pentru îngrijirea părului :  samponul-tratament impotriva caderii parului Capilar+ si lotiunea-tratament impotriva caderii moderate a parului Capilar+.

       La prima "citire" a informaţiilor de pe spatele produselor am fost plăcut surprisă să aflu că cele două produse se completează foarte bine unul pe celălalt şi pentru a obţine rezultatele dorite trebuie folosite împreună .

 



         Testarea celor două produse o voi face împreună cu mama mea care suferă şi ea de aceeaşi problemă, căderea părului. O primă impresie despre produse după numai o singură utilizare, este că au o acţiune blândă asupra firului de păr şi a scalpului, au un miros plăcut şi nu îngraşă părul.


         Mai multe lucruri nu pot să vă spun deoarece nu vreau să-mi expun un punct de vedere greşit având în vedere perioada destul de scurtă de utilizare a produselor. Eu, personal , am nevoie de minim 1 lună pentru a putea spune cu certitudine dacă un produs mi se potriveşte şi dacă se observă beneficiile în urma utilizării.


         Aştept cu nerăbdare să văd care sunt părerile voastre despre produse şi până atunci eu mă ocup de testat şi luat notiţe, pe care vi le voi împărtăşi într-o postare viitoare.




                                                               V-am pupat!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu